-
Reklamacje
Polityka reklamacji sklepu internetowego Zoologiczny Bathory
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza polityka reklamacji określa zasady i warunki reklamacji towarów zakupionych w sklepie internetowym Cannabis Sklep prowadzonym przez Zoologiczny Bathory Krzysztof Piegza z siedzibą w Chorzowie przy ul. Olchowej 2, NIP: 627-106-80-71, REGON: 277840188.
1.2. Reklamacji podlegają towary zakupione w sklepie internetowym Cannabis.sklep.pl, które są wadliwe w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
2. Termin zgłoszenia reklamacji
2.1. Kupujący może zgłosić reklamację w terminie 2 lat od dnia wydania towaru.
2.2. Reklamację można zgłosić:
- pisemnie na adres: Zoologiczny Bathory, ul. Olchowa 2, 41-506 Chorzów,
- drogą mailową na adres: sklep@piegza.pl
- za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu.
3. Dane do reklamacji
3.1. W zgłoszeniu reklamacji należy podać:
- imię i nazwisko Kupującego,
- adres Kupującego,
- numer zamówienia,
- datę zakupu,
- opis wady towaru,
- żądanie Kupującego.
4. Rozpatrzenie reklamacji
4.1. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
4.2. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca:
- wymieni wadliwy towar na nowy,
- naprawi wadliwy towar,
- zwróci Kupującemu cenę towaru.
4.3. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca poinformuje Kupującego o przyczynach jej odrzucenia.
5. Postanowienia końcowe
5.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką reklamacji zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
5.2. Kupujący ma prawo do skorzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów.
Wzór formularza reklamacyjnego
Dane Kupującego:
Imię i nazwisko:
Adres:
Numer zamówienia:
Data zakupu:
Opis wady towaru:
Żądanie Kupującego:
Data:
Podpis:
Załączniki:
- kopia paragonu lub faktury
- dowód zakupu
- zdjęcia wadliwego towaru
Informacja:
W przypadku reklamacji towaru zakupionego w sklepie internetowym Cannabis Sklep prosimy o przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z załącznikami na adres: Cannabis Sklep, ul. Olchowa 2, 41-506 Chorzów. Reklamację można również zgłosić drogą mailową na adres: sklep@piegza.pl lub za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu.